Hiab kondigt een verlengde garantie van twee jaar aan op MULTILIFT-haakarmsystemen en portaalarmsystemen

CARGOTEC CORPORATION, PERSBERICHT, 29 november 2016, 10.00 UUR EET

Hiab, onderdeel van Cargotec, kondigt een verlengde garantie van twee jaar aan op alle MULTILIFT-haakarmsystemen en portaalarmsystemen wereldwijd. De nieuwe garantievoorwaarden gelden voor leveringen af fabriek met ingang van 1 januari 2017 voor nieuwe orders vanaf week 45. De uitgebreide garantie is eerst aangekondigd in verband met de Pollutec-beurs in het Franse Lyon.

De nieuwe standaardgarantie is twee jaar voor alle MULTILIFT-producten. De nieuwe garantie op frameconstructies is vijf jaar voor PLC-bediende MULTILIFT- haakarmsystemen en portaalarmsystemen

"MULTILIFT-afzetsystemen staan bekend om hun prestaties, duurzaamheid en betrouwbaarheid. Met de verlengde garantie willen wij onze klanten en dealers tonen dat wij als fabrikant vertrouwen onze producten. Wij bouwen onze producten met zorg en wij geloven in onze producten. De vernieuwde garantie is tevens een antwoord op de vraag vanuit de markt en helpt ons om onze strategische groeiambities waar te maken," aldus Hans Ekman, hoofd Sales en Product Management, Demountables bij Hiab.

Met de Hiab ProCareTM-serviceovereenkomst kan de MULTILIFT-garantie verder worden verlengd dan de standaard 2 jaar.

MULTILIFT-producten worden gepresenteerd op de beurs Pollutec in Lyon in Frankrijk van 29 november tot 2 december op stand 112 van Hiab in hal 2, gangpad G.

Neem voor meer informatie contact op met:
Hans Ekman, Director, Sales en Product Business Management, Demountables, Hiab, tel. +358 400 439 972, hans.ekman@hiab.com
Hanna-Kaisa Talvensaari, Senior Communications Manager, Hiab, tel. +358 40 758 1572, hanna-kaisa.talvensaari@hiab.com

Hiab is wereldwijd de grootste leverancier van laad- en lossystemen voor het wegtransport. Klanttevredenheid heeft voor ons de hoogste prioriteit. Bij Hiab werken circa 3.000 professionals aan het leveren van hoogwaardige producten en diensten die voldoen aan de wensen van de klant. Ons productassortiment omvat HIAB autolaadkranen, JONSERED recycling- en houtkranen, LOGLIFT houtkranen, MOFFETT meeneemheftrucks, MULTILIFT afzetsystemen en DEL, WALTCO en ZEPRO laadkleppen. www.hiab.com

Hiab is onderdeel van Cargotec. In 2015 heeft Cargotec (Nasdaq Helsinki: CGCBV) een verkoopopbrengst behaald meer dan 3,7 miljard euro en het bedrijf heeft meer dan 11.000 werknemers in dienst. www.cargotec.com