HIAB TWEE-JAAR GARANTIE

PRODUCTCATALOGUS

HIAB-laadkranen zijn gebouwd als geen ander. Daarom worden ze geleverd met een belofte als geen ander. Maak kennis met de twee jaar garantie van HIAB.

TWEE JAAR OP ALLE PRODUCTEN EN ONDERDELEN
HIAB-laadkranen zijn gebouwd om te presteren, met sterke materialen en een afwerkingskwaliteit die geen andere leverancier kan evenaren. En omdat we ze met zorg bouwen, staan we er vol vertrouwen achter. Vandaag worden alle HIAB-kranen geleverd met een standaard garantie van twee jaar, die van toepassing is op alle onderdelen. Niet alleen de delen die u verwacht zijn gedekt, maar ook de volgende slijtage-onderdelen:

• Verf
• Afdichtingen (zowel intern als extern)
• Flexibele slangen

VIJF JAAR VOOR STAAL
In feite gaat onze standaard garantie veel verder dan de eerste twee jaar. Voor alle HIAB-kranen met hijstellers is de garantie vijf jaar voor alle stalen componenten.

Zelfs op kranen zonder hijstellers* is onze garantie voor constructiestaalonderdelen drie jaar – ongeacht de haak- of gereedschapsmodus. En het beste van alles: u kunt de standaardgarantie voor elke HIAB-kraan uitbreiden door een service-overeenkomst te ondertekenen.

*Geldt voor CL/CLX kranen, alleen beschikbaar in bepaalde landen.

EEN ONGEKENDE BELOFTE
HIAB-klanten zijn de eersten die profiteren van zo'n uitgebreide standaardgarantie. Maar dat zou u niet moeten verbazen. Geen enkele andere fabrikant is ooit zo ver  gegaan – omdat geen andere kraan zover gaat als een HIAB.

Deze garantie geldt voor alle autolaadkranen besteld vanaf 1 oktober 2016.